środa, 21 lutego 2018

Wielkanocne ozdoby

Wyjątkowo nie lubię wielkanocnych ozdób, ale w ubiegłym roku nie zdążyłam pokazać... Koszyczek oczywiście wykonany jest z papierowej wikliny, styropianowe jajeczka wykonane techniką ,,decuper", a brzegi koszyczka ozdobione różyczkami z zimnej porcelany. Jednym słowem: wszystko od podstaw wykonane ręcznie;)



W kolejnej pracy gotowe ozdoby, jedynie koszyczek wykonany przeze mnie szydełkiem ze sznurka. Trochę za wcześnie na tego typu prace, ale co mi tam? W tym roku raczej nie będę robiła tego typu rzeczy....



18 komentarzy:

  1. Piękne:) i nie tylko Wielkanocne one są, bo jako wiosenne ozdoby koszyczki również się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu super te koszyczkowe ozdoby. Podoba mi sie pomysł na połączenie wikliny i kwiatuszków z porcelanki.
    Fajnie jest mieć trochę zachomikowany archiwalnych prac :-)
    Pozdrawiam , buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ozdoby, a różyczki z zimnej porcelany przepiękne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ozdoby! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu bardzo ciekawe połączenie,a efekt końcowy rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne ozdoby, Małgoś. Dobrze, że je pokazałaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu ty zawsze potrafisz stworzyć coś prostego ale zaskakującego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu świetne te Twoje świąteczne ozdóbki! Jajca decu urocze, i koszyczek z kwiatkami również. Wiesz, że ostatnio w swojej pracy użyłam właśnie kwiatków z porcelany od Ciebie? Myślę, że fajnie sie wkomponowały. Dobrze, że mam ich mały zapas. Pozdrawiam Gosieńko cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaja w decu świetne a koszyczki jeszcze lepsze:)
    sznurkowy czeka u mnie w kolejce juz od dwóch lat i dalej nie widać światełka;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będziesz robiła Gosiu ozdób na Wielkanoc? No to już masz gotowe :) Radosne, wiosenne...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczek gosikowy, różyczki gosikowe...a jaca czyje? ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się zapowiada u Ciebie Wielkanoc! Super dekoracje powstały!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, ja jeszcze nawet nie myślę o Wielkanocy... Zachwycam się Twoimi różyczkami- jak osiągasz tak idealne detale ?? Pytam, bo właśnie zrobiłam swoją pierwszą masę porcelanową - i z ledwością udało mi się wykroić równe serducha hahahha. Nie powiem masa świetna, ale nie wyobrażam sobie ulepić z niej takich cudeniek jak Twoje !

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie pierwszy koszyczek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj ! Już widać, że robi się wiosennie i kolorowo ! Piękne różyczki z zimnej porcelany !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu! jestempod wrażeniem , Twoje ozdoby wielkanocne sa przeurocze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

  18. I'm interesting articles and this is my first first reading a very interesting, It's fits with the post.
    Read more
    Register Now
    24h/days

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna za każdy komentarz pozostawiony pod moim postem i zawsze składam rewizytę wszystkim obserwatorom, Wasze komentarze są dla mnie bardzo budujące,bo dzięki nim mój blog ma szanse na dalszy rozwój. Dziękuję...